
Посвідка на постійне проживання – статус, про який мріє кожен іноземний громадянин, який проживає на території України. Документ гарантує людині, що тепер вонає повноправним резидентом в цій країні. Які існують особливості оформлення посвідки на постійне проживання? Як скористатися цією адміністративною послугою в Ужгороді?
Оформлення дозволу на імміграцію в Україну
Отримання посвідки на постійне проживання – це фактично повноцінна імміграція. Вона відкриває можливість для того, щоб людина змогла проживати в Ужгороді все життя, а також вільно подорожувати по території України і в будь-який момент перетинати її кордон, як громадянин цієї країни.
За міжнародними договорами, різні держави перестраховують себе, вимагаючи дозвіл на імміграцію. Його отримання вимагає від людини, щоб та підтвердила, що у неї немає непогашеної судимості, а також вона не знаходиться:
- в розшуку Інтерполу;
- в списку неплатників податків.
Оформлення дозволу на імміграцію можливо, як на території України, так і за її межами. У другому випадку потрібно звернутися в консульство, що можливо в будь-якій країні, яка підтримує дипломатичні відносини з українською державою.
Характерні відмінності дозволу на постійне проживання від тимчасової посвідки
Перше, чим відрізняються обидва цих статусу, полягає в їх тривалості. Посвідка на тимчасове проживання не може бути оформлений на строк більше, ніж на 1 рік. Та потрібно щорічно продовжувати це посвідчення особи.
А коли іноземний громадянин оформляє постійну посвідку на проживання, то він отримує можливість перебувати на території України необмежену кількість часу, а також користуватися практично всіма правами, як громадяни цієї країни.
У разі оформлення посвідки на постійне проживання, людині не потрібно буде щороку витрачати гроші на оформлення медичного полісу або оплачувати квитанцію за надання адміністративної послуги. А також не потрібно турбуватися і збирати документи щороку.
Особливості оформлення посвідки на постійне проживання в Ужгороде
Процедура отримання цього посвідчення особи складається в наступних етапах:
- збір необхідної документації;
- оформлення та написання заяви;
- подача заяви та документів до відділення міграційної служби;
- очікування рішення комісії;
- отримання статусу постійної посвідки на проживання.
У разі, якщо людині буде відмовлено у надані посвідки, то в супровідному листі обов’язково вказується детальна причина, чому було прийнято таке рішення. І після ліквідації перешкод, які заважили міграційній комісії прийняти позитивне рішення, можна буде знову подати документи, і тоді іноземний громадянин точно зможе отримати свій статус повноправного резидента.
Документи для отримання посвідки на постійне проживання в Ужгороді
У пакет необхідних документів для подачі на розгляд в міграційну службу входять наступні:
- документ, що дає підстави на надання людині посвідки на постійне проживання;
- дві кольорові фотографії;
- довідка про несудимість;
- дозвіл на імміграцію;
- квитанція, яка підтверджує оплату державного мита іноземцем.
Звичайно, це не повний перелік документів, який потрібно. Залежно від конкретної ситуації, може відрізнятися і їхкількість. Для того, щоб у Вас не виникало питань, найкраще скористатися консультацією перевірених експертів юридичної сфери з міста Ужгород.